Wednesday, April 14, 2010

usaha tangga kejayaan~~

last week saya dihadiahi dengan...











jeng jeng jeng.....












ini:




bak kata orang yang menghadiahi saya barang itu..
dia dengar "terapi kaum perempuan adalah dengan membuat cuppies"..
isk ye ke??
saya x pnah lak dengar statement itu..
tapi pk2 balik hurmmmm..
mungkin ada betulnya juga..
maklum laa..
saya ni panas baran orangnya..
tapi saya sangat suka menangis n kememeh..
mungkin dengan menghabiskan masa dengan membuat cuppies yang cute..
akan buat sikap saya berubah menjadi lebih baik,sabar n WOW menjadi usahawan cupcakes pula nanti??hey..who knows???kan?kan?

saya akan berusaha keras untuk mencuba dengan jayanya membuat cuppies nanti..
saya sangat teruja untuk buat cuppies yang comey..
nak2 lagi dapat buat cuppies yang ade lambang arsenal kat atasnya..
n dihadiahi pada sesorg yang saya sayang..
kamu kamu kamu kamu dan kamu~~
;p (wahh mesti hepi giler la tuh dgr pkataan arsenal..yeah hidup arsenal!!..
saya support arsenal kerana saya tlah jatuh cinta pada fabregas..
hes so damn cute okay..mwahhh)

anyway..
tanx a lot coz hadiahkan saya cupcake kit siap dengan buku resipi lagi tuh..
saya sangat suka n hargai pemberian itu..
saya akan mencuba untuk membuat cuppies yang comey2..
tunggu...
akan saya post di entry seterusnya nanti..
kalau lah ada netty...
tentu cuppies saya lagi marvellous...WOW..

p/s: ty..mahu buat cuppies bersama??mari la~~~lalala

3 comments:

Anonymous said...

Sape yang bagi nie? Blaja rajun2, buat cedap2 nati kita order manyak2 ngan bestiest fren kita,k..

miss aini punya cerita said...

ala..ko tau spe yg bagi kan?? =)..memang nak sgt blaja..nak buat sedap2..mane tau ble bagi ko makan puas2..

Zura Awad said...

heheh..dah jadik cepat bagi aku sket.ok!