Wednesday, April 14, 2010

curve & bold~~

curve and bold..
mane satu yang menjadi pilihan hati kamu??
saya sangat suka bold..
tapi saya juga amat bersyukur kerana dapat memiliki curve..
pada saya bold sangat sofistikated..
dan sangat sesuai untuk orang2 yang bergaya dan bekerjaya yang hebat2..

siapa yang kaki 'mukabuku' (fb lerrr :D )..
blogging atau kaki instant messaging (gmail, ym, windows live)..
atau twitter..flickr dan seangkatan dengannya..
serta perlu device yg sesuai utk 'push email' tak kiralah for office or personal use..
blackberry mmg sangat2lah sesuai okay..
yang hangat di pasaran dan di'offer' oleh our mobile network operators skrg ialah blackberry curve 8520 spt saya punya n bold 9700..
curve adalah low-end bb yg sesuai utk orang yg suka bersantai..
support EDGE, 3.2 mpxl camera, dan ada dedicated media keys..
manakala bold pula lebih advance sikit sbb ia support 3G internet connection (laju le sikit..)
dan yg lain lebih kurang sama cuma camera dia support image focus and ada flash untuk additional lighting (maka gambar lg cantik)..
dan banyak function yg di'up' kan sikit dr curve..
tp bg sy curve is good enuff kalau setakat nak layan2 fb je n browse internet semasa pura2 bizi di office..
hehehe ;p

tapi saya sangat jeles pada sesorg itu..
kerana apa??
kerana punya bold yang sangat best..
cover pun mantapp..red ferrari lagi
saya juga mau cover seperti itu..
sob sob sob..~~~
;p

mane satu pilihan kalbu??
yang kiri ataupun yang kanan??

No comments: