Sunday, April 25, 2010

ibu dan blog~~






ptot x saye buatkan ibu saye blog??
saye sangat teruja untuk buatkan ibu saye blog supaya die bley kongsi pengalaman die memerangi penyakitnya itew..
at least, sesape yang mempunyai sakit seperti ibu..
akan lebey aware dan tau camne cara untuk menjaga kesihatan supaya kekal sihat, insyaALLAH..

okay..
saye akan usahakan..
dalam beberapa hari nie..
diharap saye dapat merealisasikan impian saye ini..

saye harap ibu akan lebey bersemangat untuk share cete dengan sume orang..
ape petua yang ibu amalkan..
ape pantang larang yang ibu ikut..
juga ape supplements yang ibu amek untuk kekal sihat dan terus berada di sisi saye & ayah..

diharap..
kawan2 saye sekalian dapat menyokong saye dalam hal ini..
okay..
saye mau wujudkan pelbagai aktiviti untuk ibu kesayangan saye..
baikkk...
saye akan berusaha bersungguh-sungguh..
gambatte aini~~~
;p

3 comments:

zuraawad said...

SOKONG!!!!

miss aini punya cerita said...

zura: tanx dear..ko slalu sokong aku dlm ape jua aku nk buat tok ibu aku..baikk laa ko ni.. syg ko ;p

Zura Awad said...

aku nak ko wat yang terbaik untuk ibu ko.sbb dia dah korban banyak yang terbaik seme untuk ko dari dalam womb dia lg.remember that.aku pun syg ko ;)