Wednesday, April 14, 2010

mengenyangkan~~



hi..
lama x update blog kan.
hari ni bru terasa nk update blog setelah ibu saya paksa
n saya pun mengheret jari jemari saya untuk menekan keyboard ni.
haishhh..jgn mls!!

so kali ni saya nk cite bab MAKAN.saya mmg suka mkn.xkesah la dgn bffs ke
or family..
kalau keluar citernya balik2, e eh "MAKAN APA SEDAP YA?".
saya kalau bab MAKAN mmg sanggup walau ke urbekiztan pun utk sesuap nasi..
ewah :P
seyes saya mmg sudah gimok (sgt2) huhuh

so last week sy dan kawan went to tony romas sunway pyramid..
dia nk mkn daging so saya ikutkan saja..
(sbb hari tu saya da berjaya paksa dia mkn ayam penyet wpun time tu
da ada dpn tony romas!~ ya saya mmg terer!~hihih)
n saya telah meng'order' satu rib set. set ni anda akan dpt 2 ribs+ shrimp
(or chicken or sirloin or fried shrimp or salmon)+fries and
some healthy mettty veggie..
sgt sedappp..tak tipu punya okay..
siapa yg belum pernah ke tony romas n terasa nk gemukkan diri seperti saya??
u can order this set.. named as Ribs Combo Dinners x salah saya laa..
n hrganya pula sgt berpatutan..
untuk kaum lelaki atau yg memang kuat mkn tue..
ribs dua sahaja mungkin x cukup jadi boleh order full slab ribs..




yang dibawah ini adalah special sos dari tony roma's..
if makan tanpa sos ini..maka x lengkap la kiranya..
dia ada 4 different of flavors
Original, Carolina Honeys™,Smoky Hot™ dan ntah satu lagi tak hingat..hehe :P
sosnya sangat sedap okay..
mustard-nya pun sangat sedap..
sebab dicampur dgn honey..
super sweet but superb!



so saya sgt bangat totally recommend this restaurant untuk casual
makan2 for beef lovers..
jom kawan2 kita p ke tony roma's.. ehem! siapa mau belanja ya???? :D
kamu ke???

No comments: