Saturday, April 17, 2010

baby ctu cni ctu cni


ni baby hana binti hamri..
cute kan dia??
dia anak kawan baik saye noad..
seingat saye dia dilahirkan pada 8hb januari 2009..
skang hana suda pdai jalan..
n dia pun suda pdai berangan..
mungkin ikut mummy dia ;p..
manekan nak tumpah kuah kalau x ke nasi kan?? hehehe



baby ni namanya muhammad sufyan hadi bin anuwar..
skang umo sufyan da 10 bulan..
baru pdai merangkak sikit2..
maklum laa..badan dia semangat..
pdai bonda dia bagi makan kan??
jangan bagi makan terlebey sangat kay annie??
yang pasti, sufyan memang kiut n pasti bile beso nanti pdai n jadik professor mcm datuknya.. (",)



anak cina mane laa ni kan??
ni bukan anak cina okay??
ni anak teman rapat saye masa zaman skolah rendah dlu..
anak pn nurbalqis..
nama diberi wan aliff naufal bin wan syuhaidi..
masa saye p tgk naufal..
mama dia cakap da 4 hari dia x poo poo..
bile saye dtg aje..
dia dapat poo poo..
amazing kan??
mmg muka aunty aini muka poo poo..hahahaha



ni memang baby kesayangan saye dan sume bffs saye..
lulu alwana binti farid anuar..
daughter to my very bestest bestfren sharifah munirah binti syed abu bakar..
lulu lahir sehari selepas my birthday..28hb februari 2010
sedey sangat sebenarnya..
baru hepi2 nak dapat celebrate birthday same dgn lulu..
tapi hancur harapan..
xpe lah..
janji mama lulu n lulu selamat..
lulu kne ingat..
mama susah nak lahirkan lulu..
29jam dia bertarung nyawa tau..
jadik lulu kne jadik anak yang baik okay??
mummy aini sayang lulu..mwahhh ;p



anak sape yang comey ni??
anak arab mane ni??hehehe
baby kiut ni namanya imdad bin faisal benhedrah..
ha..tgk nama abah dia..
cam nama arab kan??
memang la imdad ni ade darah arab..
dia anak classmate saye pn siti nur baizura binti awad..
adik kembar kepada cik siti nur bahiyah binti awad..
adik kawen dlu b4 kakak eh..
ape maksud itu??
suda gatal mengenyam ka zura?? hahaha
gurau ja..jangan marah kay??




qaseh nur aryanna binti mohd hairi..
nama yang cukup indah..
cewahhh...;p
ni anak kepada classmate mase skolah menengah dlu..
pn nurul huda binti zainal..
qaseh baru je selamat dilahirkan pada 11hb april yang lalu..
putih sangat si qaseh ni..
comey..
harap jadik anak yang baik n solehah nanti..

noad, annie, bal, ceri, zura n eiwa..
aku rasa masih blum terlambat untuk aku ucapkan tahniah kat korang..
korang da tempuhi satu fasa baru..
fasa berkeluarga..
aku doakan semoga korang sume hepi ke akhir hayat..
semoga anak korang dapat jadik manusia yang berguna kelak..
jadik soleh n solehah insyaALLAH...

4 comments:

noad said...

thanks soo so sooo much for the entry!
and thanks again for your love, care and thoughts to our lil dearie...
wish tht u'll find a wise , good looking , devoted , loving, responsible , loyal , caring, understanding , lucky guy tht'll always be by your side....
cz you deserve it...

miss aini punya cerita said...

tq dear...aku sgt rindu kat hana..bile mau hang out n bawak hana??

Zura Awad said...

wah2..anak aku pon ade..thx aini..ko mmg very thoughtful..aku pon doa samela ngn noad so that you can live happily with your soulmate nnt.eh ade mase nnt aku nak invite ko g majlis akikah imdad.nnt aku roger ko ye..thnx again n enjoy bace blog ko..

p/s;aku tak mengenyam ler..cume menggeletes aje.hahah well jodoh n Allah MAHA KUASA

miss aini punya cerita said...

zura: jangan salah sangka yang..aku saje jek cakap camtu..aku tau kwn2 aku sume x gatai..sume mmg laku cam grg pisang panas..bile nak buat majlis tok imdad?? mau pigi makan kambing..aku sangat sookaaa...beb, if da blk uma bp, btau..mau gossippsss ekekeke ;p