Saturday, April 17, 2010

ibu versus muka buku~~

hye sume..
entry kali ni saye nak cete sket tentang ibu kesayangan saye..
pn hindon binti hassan..
di bawah ni pic ibu saye..
ibu saye yang memakai tudung krim dan duduk di tengah2 tue okay..
cantik kan dia??
ade rupa rubiah suparman x??
hehehe ;p




ibu saye merupakan seorang guru di sek keb convent batu pahat..
hobi ibu di masa lapang adalah bermain komputer games..
pelbagai games yang dia dapatkan dari supplier dia iaitu amoi n ika..
ibu sangat ske main game seperti:





dan yang seangkatan dengannye..
tapi, skang saye telah membukakan ibu account muka buku..
mesti sume tau ape itu muka buku kan??
yaaa...btol la tu..
muka buku = facebook..
saye mau ibu ade aktiviti di waktu lapang..
saye mau ibu lupakan segala duka yang terbuku di hati..
di samping ibu dapat ber'chit-chat' dengan adik beradik n sanak saudara..

ibu, kte harap masa ibu dapat diisi dengan pelbagai aktiviti..
kte buat sume ni supaya ibu x busan dok kat uma..
nanti petang2 kte p eksesais kat tasik..
bia sihat tubuh badan..
n cerdas otak n minda kte..

jangan malas2..
jangan asek maen games jek ok??
rajin2 kan lah bukak facebook ibu tue..
bia sume org ble ber'chit-chat' dengan ibu..
have fun ibu..
luv u sooooooo much...

2 comments:

Zura Awad said...

aini..im so proud of you,pandai ko jage mak ko.siap pikirkan aktivti untuk mak ko..salute ko!

miss aini punya cerita said...

zura: tq honey.. ibu aku adalah segalanya.. tanpa dia siapelah kite kan?? jadik kite mmg kne perhambakan diri untuk ibu kite.. kne jadik yang terbaik n jadik anak yang mendengar kata.. syurga kan bawah tapak kaki ibu.. xde sebab utk aku x hepikan ibu aku.. aku tau ko pun akan buat same cam aku.. btol x yang?? aku pun bangga dengan ko jugak =)