Wednesday, April 14, 2010

domino's pizza

kan saya kata kali ni saya mahu masukkan entri pasal MAKAN.. makan..makan..
x habis2.. makan dan makan..

so sape suka domino's pizza???
please raise up ur hands??
saya suka..
saya suka..
saya juga suka..

pasti ramai yang suka kan??pizza yang disediakan sangat fresh..
dan sangat sedap okay..
tapi sayang..di batu pahat yang indah..tidak punya domino's pizza..
saya berdoa mungkin ada tauke2 besar berbesar hatinya untuk membuka Dominos di batu pahat..
dan saya??
pasti saya menjadi pelanggan tetap kamu..
saya akan pasti mengunjungi restoran kamu dengan kerap..
kerana ia favorite saya okay..
akan makan sampai betol2 gemok ;p

lihat ini...
kecur x??
ni pizza extravaganza..
memang sgt sedap malah saya rasa (sy sendiri rasa la..)
ia lebey enak daripada super supreme pizza hut..
jgn marah pizza hut. hepp!



dan ini..
cinastix yang sangat sweet..
saya sangat sookaaa..
wpun beli utk ibu tetapi dek kerana baunya yang sgt mengasyikkan..
saya terus laju-laju menjamah seperti ingin habiskan..
nasib baik dpt menahan nafsu..
bila beli ini akan dapat icing skali..
sangat sedap..
sehingga menjilat jari u ollsss...
;p



okay..
pada sesiapa yang dok area2 yang ada dominos berdekatan dengan tempat tinggal kamu tuh..
bley la call number yang tertera di bawah tuh untuk delivery okay..


if yang makan banyak tu..
dinasihatkan apply Dominos Express Card dia..
mmg berbaloi 800x..
nak2 lagi kpd sesapa yang sgt suka menonton perlawanan bola tu..
sambil menonton..
sambil mengunyah..
bley kenyangkan perot.. ;p
(kalau team kalah,sila jgn baling piza ke TV pula k guysss)


Express card tu boleh di'apply' di mana2 store dominos berdekatan..
bayar rm50 tetapi untuk setahun tu setiap kali u olls beli 1 pizza dapat 1 pizza yg sama size..
macam hari tue mereka order 3 large pizzas..
dapat free 3 lagi large pizzas..
jadik jumlah kesemuanya adalah 6 large pizzas..
dengan harga lebih kurang rm92 sahaja!
seyes sgt berbaloi kan??
so apa tunggu lagi??
renewal fee untuk tahun2 akan datang hanya rm10..
wahhhh..wahhh..wahhh ;p





No comments: