Tuesday, March 30, 2010

sangat seronok bila letrik tiada~~


hari ini saya sangat suka..
kenapa??
kerana hari ini waktu keje saya sangat pendek..
kenapa??
kerana hari ini bekalan elektrik telah dijadualkan terputus di sekitar kawasan parit raja, batu pahat..
kenapa??
mungkin disebabkan oleh tujuan menaik taraf bekalan elektrik di kawasan sekitar..
berapa lama??
bekalan elektrik itu terputus dari jam 9.30am sehingga jam 5.30pm..

best tak korang rasa??
memang rasa sangat bahagia..
bila boss bagi green light untuk balik..
saya dan opismates sekalian balik dengan laju2..
sangat seronok..

kawan satu opis saya, cik aisyah..
sangat hepi dan terus membuat plan untuk window shopping barang2 tunang..
x tau laa jadik ke tidak dia pegi..
mesti dia sangat eksited untuk bertunang..
saya sebagai kawan akan mendoakannya yang terbaik..
semoga hubungan dia dengan bakal tunang dia berkekalan sehingga ke akhir hayat..
aminn.... =)

1 comment:

nukilan hati said...

tq cik ain for ur doa...semoga cik ain pon cepat dapat jodoh yg baik..