Friday, March 26, 2010

1st timer (",)

today is my 1st time conteng2 n merepek di dalam blog nie.. actually, da lame sangat teringin nak buat blog sendiri..coz i think it is kewl.. selalu juz baca blog kawan2 atau blog bloggers yang memang da established such as pinkstilettos, redmummy etc...today, hajat and keinginan saya suda tercapai..harap dapat sentiasa meng'update' blog ini...

untuk teman2 baik saya sekalian, diharap dapat membantu saya...juga pada kawan2 yang lain..mari lah bersama2 membantu saya sebab saya mmg sangat jahil ini.. saya perlu banyak blaja kan?? menjadi blogger bukan satu perkara yang senang..;p

saya buat blog ni pun bersebab..saya harap secara x langsung saya dapat jadikan blog ini tempat untuk saya meluahkan segalanya..tempat saya berinteraksi dgn kawan2 saya..n mungkin bley jadik tempat untuk saya berniaga..

saya sangat suka berniaga..terutama barang2 fashion..di harap dalam next entry nanti akan ada barang2 yang akan saya jual kepada kamu sume..brand new and used stuffs.. dun worry laa.. barang2 itew pasti dijamin berkeadaan baik n berkualiti baik..insyaallah..


5 comments:

noad said...

welcome blogger!
gud for u to have a blog,
so tht i can know how u feel eventough we're so far yet so near ...

noad said...

chech out polyvore...u'll love it!

Anonymous said...

i am ur 1st follower! ahahah! dpt hadiah x?

miss aini punya cerita said...

noad: tq dear.. aku harap ko pun rajin2 la update blog ko tu kay?? aku ingin sangat tau ttg pkembangan hana.. luv u both babe.. polyvore?? what is that??

miss aini punya cerita said...

yati: nak hadiah ek?? kan da bagi aritu..hadiah besday.. ekekeke