Sunday, March 28, 2010

di pagi ahad~~

ok..agenda saya pada pagi ini..
tadi da bermesej2 dengan my bff, syefa ttg plan yang da kami buat seminggu yang lalu..
1stly kami mau p bekpes dulu kat restoran segar..
special tentang restoran ni ialah dia punya roti canai sangat sangatlah lembut..
seyes x tipu..p lah try if x caye..
pastu laksa johor dia pun not bad..cuma dia x pkai spaghetti..
tapi pakai mi laksa yang warna putih n beso tuh..
if dia guna spaghetti lagi terbaik laksa johor dia..
soto dia pun best..siap ade begedil lagi..
sape2 yang dok batu pahat tuh, try la datang restoran nih..
da macam spokesperson tok restoran ni da saya kan??
ni kene mintak komisen sket nih..

eh..sebenarnya nak cete tentang agenda bersama bff kan??
skang da melalut jauh lak ek??
ok..kita sambung balik..
pas makan nati, saya n bff cpah nak p uma umi bff cheri..
kami nak tengok lulu alwana yang baru sebulan dilahirkan...
eh, arini genap sebulan lulu dilahirkan..
28hb Februari 2010 - 28hb Mac 2010
lulu, mummy aini nak wish happy besday yang ke sebulan kay??
jadik anak yang baik n solehah bila beso nati kay??
nati lulu beso kte p vacation sama2 dengan sume bffs mama..
iaitu mummy aini, mummy yati, mummy nor & mummy L..
tinggalkan papa lulu sorg2 ok?? =)
jangan mara kay mr farid anuar??

okay..
ingat pas tengok lulu mau p buat terapi lintah..
sangat geram n risau dengan muka saya..
sejak tuko skincare ni..muka saya ditumbuhi jerawat dengan begitu pesat..
kenapalah muka saya ni sangat sensitif kan??
kalau x, bleh saya main taram je pakai skincare yang murah & blambak2 kat guardian tuh..
ishk..sangat sedey okay..
dulu saya pakai produk skincare dari US - dermalogica..
tapi disebabkan mahal & gaji saya hanya cukup2 makan..
saya bertuko pada sebamed..
baru sebulan saya menggunakan sebamed..
tapi jerawat saya bukan main tumbuh dengan sukanya..
huh~~
ibu da bising sebab saya bertukar skincare..
harap..terapi lintah dapat membantu saya dalam hal muka saya nih..
saya pening memikirkannya..
tolong ye encik2 lintah..
tolong sedut sume darah kotor saya & bagi muka saya licin..
terima kasih..

pas buat lintah nati ingat nak singgah ivy & i debeauty skincare health spa..
spa ni ade 3 cawangan:
cawangan 1: di belakang balai bomba lama batu pahat
cawangan 2: di square 1 batu pahat
cawangan 3: di summit parade batu pahat
spa ni satu2nya spa di batu pahat yang ada sediakan produk dermalogica..
nak tanya ada promotion ape bulan ni untuk produk skincare..
kerana kawan saya cik azah ada beritahu yang terdapat promotion untuk produk dermalogica spai 8hb april nanti..
jadi if produk murah..
saya mau beli..
sbb suda tak larat lihat muka yang semakin hari semakin tumbuh jerawat dengan pesatnya nih..
harap2 produk ada buat jualan sehingga 50% untuk member setia mereka seperti saya ini =)..

sekian dulu kay..
macam da terlewat untuk bersiap p tengok lulu..
janji dgn bff syefa pukul 9am sharp mesti ada di restoran segar..
tapi skang jam da pukul 8.41am..
saya masih blom mandi lagi..
wallaa...
janji melayu kan??
mana penah tepat?? ;p
nati saya update lagi blog ini sekembalinya saya ke umah..

c u ~~~~~~~
lulu, mummy aini datang ;p




4 comments:

noad said...

nak join!! hehe...
bebeh, aku tgk muke ko xdela trk sgt..
cam hana lak guna sebamed...hehe..
kem salam cherri and lulu....
blm sempat2 lg nk g tgk...
take care uoolllss...

miss aini punya cerita said...

noad..ko cakap muka aku x teruk??
ko bia btol noad..
ibu aku da membebel berhari2..
busan lak dengar..
maklum ah..anak tunggal dia masih x laku2..
jadi muka berjerawat, pasti dia risau..
kalahkan aku tuh..
uits, hana pun guna sebamed?? wow.. ;p

yaya said...

skang ni ko da suke lah xyah g terapi lintah bagai tu..ekekke...

miss aini punya cerita said...

yati: mau pigi jugak..mau cpat2 cantik =)