Saturday, December 10, 2011

saya redha =)

hye uollss.. camne ari uollss arini?? ari sy, mcm biase je.. busan yg amat..
i just dunno nape sy perlu punya perasaan yang sangat x best.. berlaku satu perkara yg membuatkan sy terasa begitu sakit hati.. sy cube untuk redha dan kuat sebab sy pun da lalui bermacam-macam dugaan kan?? jadi, insyaALLAH dugaan sekecil ini pun pasti sy mampu untuk hadapinya.. saat sy terpandang gambar kek dan status profile seseorang di BBM dia, sy menangis.. bukan niat untuk menangis tapi air mata ni senang sangat nak turun.. sy tau sume ni berlaku disebabkan sikap dan sifat sy sendiri.. ape yg dilakukan oleh 'orang' itu adalah sebagai balasan sy kerana dulu sy sering menyakiti hatinya.. sy terima.. sebab sy tau mmg sy banyak buat salah dengannya.. apakan daya sy.. sumenya telah terjadi.. nasi pun dah jadi bubur.. begitu banyak dugaan yang diturunkan kepada sy.. ok, sy tak kisah if memang 'orang' itu sedang bahagia bersama teman barunya, perlu ke 'dia' nak tunjukkan rasa happy 'dia'? tidakkah 'dia' tau bahawa sy punya banyak masalah.. perlu ke begini balasan dia terhadap sy?

P/s: kalau pun awk syg sgt kat bebeb awk, x perlu awk nak tunjuk di BBM. bukannya bebeb awk ade BB pun.. dan dia pun x tau.. awk boleh hanya ckp rs hepi awk, rs syg dan cinta awk pd dia dan pada kwn2 awk yg lain yg awk sedang bahagia.. x perlu awk nak buat cmtu.. tapi apa pun, semoga awk puas dgn buat sy camni.. dan terima kasih atas segalanya.. semoga berbahagia..

ya ALLAH sentiasa berikan aku kekuatan..
tunjukkan aku jalan yang lurus..
temukan aku dengan insan yang menyayangi aku setulus hati..
satukan aku dengan insan yang terima baik burukku..
dan dekatkan aku dengan insan yang takkan meninggalkanku walau apapun terjadi..
aku redha dengan sume ujian-MU ini kerana aku yakin segalanya pasti punya hikmah di sebaliknya..
AMINNNN

No comments: