Friday, April 08, 2011

mode: sedih ='(



miss aini bersama kawan2 master's degreenya~ miss yuyu n miss yani cute (",)

tadi kua dengan kawan2 UTHM..
mereka sume sibuk dok nak tgk FAHRIN AHMAD..
what can i say about him eh?
pada saya, dia hensem..
tinggi..
tough..
mmg idaman gadis2 laa..

tapi saya bkn peminat fanatik dia..
sekadar suka kepada penampilan dia yg simple..
dgr kata dia ni baik orangnya..
hormat orang tua..
dan yg paling penting agak keagamaan sket..
susah tu nak cari lelaki camni zaman skang..
nak2 lagi dia artis fofular kan?? ;p

kawan2 saya sume dok amek gambar dgn fahrin..
seronok je saya tgk kawan2 saya hepi dapat jpe fahrin..
eksited sgt mereka..
saya hanya memerhati dan x pulak p bgambar dgn fahrin..
tapi saya bergambar dengan jejaka idaman saya..
sapa lagi kalau bukan Ji Hoo a.k.a Kim Hyun Joong..
tp amek gambar dengan poster dia je laa..
hahaha..


miss aini bersama heronya ~ ji hoo (^o^)


itupun da cukup pada saya..
xpe, nati pas da dapat p jepun..
destinasi seterusnya yg akan saya tuju ialah korea pula..
da lama simpan hasrat utk p jepun..
kalau ada rezeki mau p tahun depan, insyaALLAH aminn..
kak teez, sila tunggu aini k??
bawak aini p jalan2 n soping tempat yg best tau!!
hihihi :p

ingat lagi dlu time2 cete winter sonata..
pnah ajak ibu utk ke korea..
sbb sgt suka lihat pemandangan kat sana..
sgt cantik..
sgt damai..
dan saya sgt suka..
tp, ibu buat x tau jek..
time ayah p pun x dpt follow sbb masa tu keje =(..
dan ayah ke sana pun atas urusan kerja..

hmmm..
before saya melalut panjang2..
yang xde kne mgena langsung dengan tajuk post saya..
i think better i stop melalut dan mulakan cete tentang kesedihan saya ='(

actually pas tgk fahrin td..
kawan2 sume singgah kat OSIM untuk try massage chair..
actually bukan laa chair sgt..
cuma mcm cushion je..
tapi x tau ape nama dia.. :p
kawan2 sume ckp best..
saya nk try segan..
jadi saya yg da x tau apa nak buat..
gatal2 la p tanya harga benda tu..
bila da tau harganya..
saya pun ckp kat kawan2..
if hadiahkan kat parents ni bagus..
mesti mereka sgt sookaa =)..
si salesman pun dgr laa saya ckp cmtu..

tau x apa yg buat saya sedih??
si salesman tadi suro saya belikan kerusi itu untuk ibu saya..
sbb mother's day da nak dekat katanya..
aduhhhh...
hanya ALLAH je tau apa perasaan saya masa tu..
memang selama ni saya akan celebrate mother's day untuk ibu..
saya akan belikan ibu kek dan hadiah..

tapi..
tahun ni saya tak dapat buat perkara tu lagi..
bulan mei, birthday ibu..
x sanggup rasanya nk tempuh bulan tersebut..
sebab selama ni saya akan mula simpan duit belanja saya untuk belikan ibu hadiah yang best2..
saya sooka tengok ibu hepi bila dapat hadiah daripada saya..
sebab ayah bukan orang yg romantik..
ayah x pnah sambut birthday ibu..
ayah x pnah belikan ibu bunga atau hadiah..
menjadi tanggungjawab saya laa buat seprais utk ibu,




kita nak wish 'happy mother's day' in advance utk ibu..
ibulah ratu hati kita selama2nya..
ibu da memenuhi ruang di hati kita..
terima kasih di atas segalanya ibu..
terima kasih kerana beri kita peluang bernafas di dunia ini..
terima kasih kerana melahirkan kita dalam keadaan yang cukup segalanya..
terima kasih kerana telah beri kita pelajaran sampai ke peringkat master walaupun ibu pergi meninggalkan kita di pertengahan jalan untuk menyempurnakan pengajian..
terima kasih kerana telah beri kasih sayang yg x berbelah bagi pada kita..
terima kasih kerana sentiasa melayan kerenah kita..
terima kasih kerana sentiasa cuba memenuhi permintaan kita yg macam2 dan bukan2..
terima kasih kerana sentiasa temankan kita saat kita sedih..
terima kasih kerana menjaga kita masa kita diserang migrain yang teruk..
terima kasih kerana mengambil berat akan kesihatan kita..
terima kasih kerana sentiasa memberi kita nasihat..
terima kasih kerana mengajar kita cara memasak dan kemas rumah..
terima kasih kerana sentiasa bawa kita pergi bercuti walaupun 3 destinasi yang ibu janji nak pegi bersama x dapat ibu tunaikan iaitu mengerjakan umrah bersama, pegi beijing dan australia..
terima kasih kerana menghadiahkan kereta kepada kita..
terima kasih kerana sentiasa memberi kita duit belanja yg cukup..
terima kasih di atas segala-galanya ibu..
terlalu banyak jasa dan pengorbanan ibu yg x dapat nak diluahkan dan digambarkan..
kalaulah ada anugerah utk ibu terbaik di dunia..
akan kita dapatkan anugerah itu untuk ibu..
kerana bagi kita..
ibu merupakan ibu yg terbaik di dunia..







i love u so much ibu..
and nothing's gonna change my love for u..
dat is my vow..




No comments: