Wednesday, March 16, 2011

tidak keruan~~

pernah x uolls rasa x best??
seminggu dua ni saya rasa x best sangat..
macam2 perkara yg bermain dalam fikiran saya..
nak tau x perkara paling utama yg asek bermain kat fikiran saya..
i think uolls mesti da bley guess aite??

yeahhhhh...
u r rite my darl..
i felt uncomfortable, uneasy, down etc especially about:
i) my beloved ibu
ii) my study
iii) my future
iv) my finance

**(actually kan, btol ke uolls dpt guess ape yg saya fikirkan yeh?? pepandai je saya buat assumption kan?? )**

beberapa hari ni saya asek laa terfikirkan tentang ibu kesayangan saya..
kalau uolls prasan..
i never use perkataan 'arwah' pada my ibu..
u know y??
coz, until now i still cant accept d fact that my beloved ibu had left me..
seriously, it is not bcoz im going against the fate..
but, saya pun x tau nape laa saya jadi camni..
my other half said, itu sume gangguan syaitan..
i have to fight the feelings which is not right..
tapiiiii...
hmmmm....
hanya orang yg mengalami situasi macam saya..
orang yg pernah kehilangan orang tersayang..
yg akan rasa macam yg saya rasa ni kot..

about my study pulak..
saya rasa macam da give up..
saya rasa masa saya amek engineering dulu lagi interesting dari course skang ni..
saya nak jadi educator..
tapi saya x suka sangat dengan course saya amek skang which is Master's Degree in Technical & Vocational education..
hmmm..
rasa macam nak amek balik engineering pun ade..
tapi da half way pulak..
and banyak duit da dihabiskan untuk saya pursue aritu..
aishhhh...
macam2 laa awak ni aini.. =(
my other half said, i have to be strong..
i must complete my study to make my ibu proud of me..
i will try my best!!!
insyaALLAH..

what about my future yeh???
at this age, i supposed to have my dream career, dream house, dream car.. dream husband... erkkk ;p
just kidding..
tapi...
study x abes2..
ntah bila laa agaknya impian saya tu nak tercapai ek??
tunggu dapat kawen dengan orang kaya kot..
hahaha ;p (orang itu sila jangan marah eh?)

ibu merupakan sumber kewangan terbesar saya..
so, sejak ibu xde..
kewangan saya sikit haru biru (bley ke guna ayat haru biru tu yeh??)..
saya dah x bley nak hoorayy hoorayy sangat dah..
saya kena stop shopping untuk seketika.. (padahal baru sebulan lepas bershopping sakan.. ahaha)
tapi, seyes laa..
memang sangat terasa ketidakcukupan duit.. (ayat yang ntah ape2.. maafkan keteraburan ayat saya tu ok?)
i have to cope dengan situasi ini..
x sabonyeee nak stat keje balik and have my own money..
bila da ade duit sdrik..
i can start doing my routine again...
S.H.O.P.P.I.N.G....
owhhh.. heavennnnn sangat bila fikirkan aktiviti itu..
hahaha..

rasa macam dah panjang je saya tulis kat entry kali ni..
kalau saya ble buat writing thesis saya sepanjang and secepat ini kan bagus..
haiiiii...
nape laa saya sangat malas untuk mengadap thesis saya..
lagi 2 minggu nak kena anta final draft untuk 3 chapter da..
aigoooo...
kena berpoya2 dlu kot baru ada mood untuk buat keje..
hehehe..
so, jom kita enjoiceeee dulu..

sok nak p kl..
jumaat ni da plan nak bawak sepupu2 and anak buah p having fun sempena cuti skola..
di samping tu dapat laa jugak me'release'kan tension..
mana tempat yg akan dituju yeh??
ataupun hanya p mandi-manda di air terjun eh???

next post, saya ceta ok??
daaaa~~~~
nenite ollsss..
mwaaahhhhh (",)


No comments: